Introduction

Dzień dobry!

Niektórzy z tych którzy się tu znajdą mogą kojarzyć mnie z konta na Instagramie. Stwierdziłam, że czas zacząć pisać o książkach odrobinę więcej, niż w tej chwili. Niestety Instagram nie umożliwia formułowania bardzo długich wypowiedzi, stąd pomysł na bloga. Oczywiście to dopiero początki, więc może być różnie, ale będę się starać wykazać regularnością.

Trochę informacji o mnie. 

Prywatnie - na imię mi Basia i mam 27 lat. Na co dzień pracuję w biurze jako handlowiec - zajmuję się sprzedażą i fakturowaniem urządzeń do wyposażenia profesjonalnych kuchni w restauracjach. Jestem też żoną oraz mamą 6 letniej Lenki. Oprócz tego próbuję nie zwariować wykańczając dom. Co prawda do końca jeszcze dosyć daleko, ale już powoli cieszę się na swój własny kącik!

Książkowo - jestem strasznym molem książkowym - czytam właściwie wszystko. Najbardziej lubię kryminały, książki sensacyjne, horrory, najmniej science fiction oraz fantasy.  Jestem ogromną fanką Stephena Kinga oraz Camilli Läckberg. 

W innych aspektach - słucham muzyki prawie cały czas. Głównie jest to rock i metal lat 70.-90. Kiedyś grałam też sporo na pianinie, gitarze i śpiewałam w chórze. Uwielbiam rekreacyjnie żeglować z przyjaciółmi po Mazurach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz